Shop Forum More Submit  Join Login
Timeskip Preview by InkieRose Timeskip Preview by InkieRose
Surprise!!! :D I did something XD
Anyway! This is a preview of my timeskip Kirei~~
Enjoy!
I'm off to go do stuff with my lover!
:iconbaibaiplz:

Kirei (c) Me! (BAWHAHAHAHAHA mine mine mine) =Dark---Rose
Art (c) Me also
Ref found on net.
Add a Comment:
 
:iconjosh592:
Josh592 Featured By Owner Dec 18, 2012   Writer
Damn she is hot!
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Dec 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
haha thanks...I made her myself XD
Reply
:iconjosh592:
Josh592 Featured By Owner Dec 19, 2012   Writer
Really awesome work
Reply
:icondragonofthesand:
dragonofthesand Featured By Owner Sep 24, 2012  Hobbyist General Artist
:iconimsopervyplz:
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol boobs
Reply
:icondragonofthesand:
dragonofthesand Featured By Owner Sep 27, 2012  Hobbyist General Artist
Pretty much xD
Reply
:iconskyelentnight:
SkyeLentNight Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
lolzz this is Grimmjows sister alright XDD

very awesome job hun :heart:
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
X'D glad you think so!!

thanks!!
Reply
:iconskyelentnight:
SkyeLentNight Featured By Owner Sep 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
no prob X3
Reply
:iconlanokirx:
LanokirX Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Really nice work. ;D

Bob: I knew it, they getting bigger ~
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks! X'D

Timeskip!Kirei: *looks down* Eh. They still ain't as big as yours!
Reply
:iconlanokirx:
LanokirX Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
xD

Bob: Of course not, but they are getting there for sure ~
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Kirei: *cringes* I hope they never get that big...
Reply
:iconlanokirx:
LanokirX Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Bob: *Chuckles* I hope so though ~
Reply
:icondarkskinwolf:
Darkskinwolf Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Artist
<3
Reply
:iconblackwind211:
Blackwind211 Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
I love that ornament she has in her hair :D
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
>D That's the new sealed version of Bara~~
Reply
:iconblackwind211:
Blackwind211 Featured By Owner Sep 12, 2012  Hobbyist Writer
That's pretty cool
Reply
:iconcrimson-agony:
Crimson-Agony Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
GAsjkkhakashbjakla'a;l;sjksklaaksjha!!!!

AMAZAH!!!!! I love it! Kirei looks so freaking awesome!!!!
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD but I messed up?
but I'm glad that you think so!!
Reply
:iconcrimson-agony:
Crimson-Agony Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
You did not mess up! I don't believe you! >W>

And you're welcome XD
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
no really there is a part on the coloring a messed up on
Reply
:iconcrimson-agony:
Crimson-Agony Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
Yeah, yeah... *still thinks it's great*
Reply
:iconpastel--ink:
Pastel--ink Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nice design! Man if I had a braid that long I'd probably end up hitting myself in the face with it by accident xD
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD I know right? Kirei's just cool like that.
Reply
:iconpastel--ink:
Pastel--ink Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hahaha she's got the right skills to handle it xD
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
awww hell yeah she does!
Reply
:iconsnakes-on-a-plane:
snakes-on-a-plane Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
damn those boobs got even bigger!
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XDD Maybe >w>
Reply
:iconsnakes-on-a-plane:
snakes-on-a-plane Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
maybe as in yes lol

Timeskip!Jo: Jesus Christ your tits are enormous..
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD I dunno to be honest I guess I just drew boobs

Timeskip!Kirei: *looks down and shrugs* They're soft and Blondie likes 'em so...it's okay. *chuckles* And it's fun to watch Blondie get red when some guy stares.
Reply
:iconsnakes-on-a-plane:
snakes-on-a-plane Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
haha well that is always fun XD

Jo: *snorts* It's hard not to stare, he better get used to it
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD Yeah...think it's funner to color them XDDDDDD

Kirei: *laughs more* Nah he won't somethin' about only him bein' allowed. I think it's a man thing...I remember him sayin' about if they wanna they can go find a hooker. *rolls her eyes*
Reply
:iconsnakes-on-a-plane:
snakes-on-a-plane Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
truue~

Jo: Tch, obviously a hooker sn't going to be as hot as you
Reply
:iconinkierose:
InkieRose Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist Digital Artist
Kirei: *chuckles* that is a good point!
Reply
(1 Reply)
:iconmerc-wit-da-mouth:
Merc-Wit-da-Mouth Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
Hahahaha xDDD

Andrew: *pretty much already timeskipped xDD* Well she does have two kids....... >w>
Reply
:iconsnakes-on-a-plane:
snakes-on-a-plane Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
Jo: So! El's didn't become planets...
Reply
:iconmerc-wit-da-mouth:
Merc-Wit-da-Mouth Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
Andrew: Haha they're not THAT much bigger..... maybe you're just not used to seeing larger ones *smirks, and shoots his eyes downward and then back up*
Reply
:iconsnakes-on-a-plane:
snakes-on-a-plane Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
Jo: *plants hand on hip* If I had huge tits they'd probably have been sliced off by now!
Reply
:iconmerc-wit-da-mouth:
Merc-Wit-da-Mouth Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist Writer
Andrew: Yeah, but I'm sure El would enjoy them quite a bit~ *waggles eyebrows*
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 11, 2012
Image Size
1.5 MB
Resolution
1073×3120
Link
Thumb

Stats

Views
2,351
Favourites
40 (who?)
Comments
46

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 License.
×